سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از غرق شدن 10 جوان در دریای شهرستان نور خبر داد که ۶ نفر از آنها جان خود را از دست دادند، جسد ۳ نفرشان هنوز پیدا نشده است.
 
 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت،  فرزاد بزرگی با اشاره به اینکه افراد غرق شده در قالب یک اردوی ۸۰ نفره دانش‌آموزی از کرج به مازندران آمده بودند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در سواحل ایزدشهر شهرستان نور در ساحل شهرک پزشکان برای شنا به دریا رفته بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۳۰ نفر از اعضای این گروه برای شنا کردن به دریا رفتند، افزود: زمانی که یکی از این افراد به دلیل آشنا نبودن به فن شنا دچار حادثه غرق‌شدگی می‌‌شود، ۹ نفر از اعضای شرکت‌کننده در این اردو برای نجات دوست خود به دریا می‌روند که از این بین ۶ نفر غرق می‌شوند و فوت می‌کنند.

بزرگی با بیان اینکه اورژانس موفق به نجات ۴ نفر از این افراد می‌شود، ابراز داشت: یکی از این چهار نفر در ICU بستری است.

وی از انتقال چهار نفر از حادثه‌دیدگان به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور خبر داد و اذعان داشت: تاکنون جنازه ۳ نفر از غرق‌شدگان از دریا بیرون کشیده شده و جستجو برای نجات اجساد ۳ قربانی دیگر  این حادثه نیز ادامه دارد.

بزرگی، گروه سنی شرکت‌کنندگان این اردو را ۱۶تا ۱۸ سال عنوان کرد و بیان داشت: جزئیات این حادثه بزودی منتشر می‌شود..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha