سلامت نیوز: شش به نام‌های «احسان»، «محمد»، «حسن»، «یاشار»، «حمید» و «امید» توسط امدادگران نجات یافتند و به بیمارستان انتقال داده شد كه از این تعداد دو دانش آموز جان خود را از دست دادند.

ضمن تشریح جزئیات حادثه شب گذشته نور، گفت: امدادگران جان شش نفر را نجات داده که دو نفر از این مصدومان در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

محمود مظفر در گفت‌وگو با ایلنا، درباره حادثه غرق شدن تعدادی دانش آموز در ساحل شهرک پزشکان در ایزدشهر نور، اظهار كرد:‌ این دانش آموزان كه برای اردو به نور آمده بودند روز گذشته در ساعت ۴۳: ۱۹ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های امدادی ۱۴۷، گرفته شد و این حادثه را گزارش دادند.

وی با بیان اینكه امدادگران سریعا خود را به محل حادثه رساند و مشاهده كردند چند نوجوان دچرا غرق شدگی قرار گرفتند، تصریح كرد:‌ دو تیم امدادی شش نفره با حضور در محل حل حادثه وارد كار شدند. بر اساس گفته‌های حاضران  ۱۰ دانش آموز در دریا  دچار حادثه شده‌ بودند که بلافاصله اقدامات اولیه برای خروج این افراد آغاز شد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همچنین خاطر نشان كرد:  شش به نام‌های «احسان»، «محمد»، «حسن»، «یاشار»، «حمید» و «امید» توسط امدادگران نجات یافتند و به بیمارستان انتقال داده شد كه از این تعداد دو دانش آموز جان خود را از دست دادند.

مظفر با ابزار تاسف از اینكه  حادثه اعلام كرد:‌ متاسفانه در‌‌ همان لحظات اولیه چهار دانش آموز در دریا غرق شد که جسد سه نفر از آنان توسط امدادگران از دریا خارج شده است اما هنوز جسد دانش آموز چهارمی در دریاست امدادگران همچنان در حال پیگیری برای یافتن این جسد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha