سلامت نیوز: عضو گروه دوستی ایران و ایتالیا در مجلس از جلسه این گروه با سرمایه گذاران خارجی ایتالیایی خبر داد وگفت: در این دیدار بر گسترش همکاری های علمی و پزشکی و احداث بیمارستان بین دو کشور تاکید شد.

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت و گو با خانه ملت، افزود: دردیدارگروه دوستی - پارلمانی ایران و ایتالیا در مجلس با گروهی از سرمایه گذاران و مسولان کشور ایتالیا بر گسترش همکاری های علمی و پزشکی و احداث بیمارستان بین دو کشور تاکید شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه هزینه های درمان در کشور ایتالیا روز به روز افزوده می شود از این فرصت می توان استفاده کرده و با احداث بیمارستانهای مشترک تخصصی در دو کشور به کار درمان پرداخت.

وی افزود: احداث بیمارستان مشترک علاوه بر گسترش دوستی ها و تبادل اطلاعات علمی و انتقال پزشکان، به ارز آوری بیشتر و ورود تجهیزات پزشکی کمک می کند کما اینکه منجر به کاهش هزینه های پزشکی برای مردم ایتالیا می شود.

جعفری گفت: هفته آینده در همین باره جلسه مشترکی را با رییس سازمان سرمایه گذاری خارجی خواهیم داشت و موضوعات مطروحه مورد بحث و بررسی بیشتر قرار می گیرد.

رییس فراکسیون سرمایه گذاری خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: در این جلسه همچنین بر گسترش همکاری در تولید لبنیات با تنوع بیشتر با انتقال فناوری از ایتالیا و تجربه ایرانیان تاکید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha