سلامت نیوز : پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون Ph.D رشته های تخصصی داروسازی سال 92، مرحله دوم آزمون (مصاحبه) خود را در روز دوشنبه 17تیر در ساعت 08:30 صبح در محل دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس تهران، بلوار کشاورز، خیابان 16 آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ مرحله دوم آزمون (مصاحبه) حد نصاب ندارد و نمره نهایی هر داوطلب از مجموع نمرات مراحل اول 80درصد و دوم 20 درصد تشکیل می‌شود.

داوطلبان لازم است اصل کارت ملی و نیز اصل و تصویر مدارک مستند دال بر سوابق آموزشی، پژوهشی و تجارب حرفه‌ای خود را جهت ارائه به هیئت مصاحبه کننده همراه داشته باشند.

غیبت یا عدم شرکت داوطلبان در آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به هر دلیل، به منزله انصراف بوده و انجام مصاحبه مجدد برای این داوطلبان امکان پذیر نیست.

داوطلب، مسئول و متعهد به درستی و صحت مدارک و مستنداتی است که ارائه می‌کند. بنابراین، در صورت محرز شدن مغایرت یا عدم درستی و صحت مدارک ارائه شده (در هر مرحله از آزمون یا تحصیل)، قبولی داوطلب کان لم یکن اعلام شده و در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون ها، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

افرادی که هنگام دریافت کارت، وضعیت مدارک آنان «مجاز-ناقص» اعلام شده، باید در روز مصاحبه مدارک خود را به نماینده دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی تحویل داده و مدارک ثبت نامی خود را کامل کنند.

 آزمون کتبی Ph.D رشته‌های تخصصی داروسازی سال 92، 6تیرماه با رقابت 907 دانشجو برگزار ‌شد که از این تعداد فقط 200 نفر پذیرفته شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha