سلامت نیوز : مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه نباید بین اقشار ضعیف تفاوت قائل شد، گفت: متأسفانه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار نیست از خانواده معتادان حمایت شود.

فرید براتی سده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در هفته مبارزه با مواد مخدر اقدامات متعددی در استان‌ها و شهرستان‌ها اجرا شد، اظهار داشت: برخی برنامه‌ها به صورت چند بخشی و برخی توسط سازمان بهزیستی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم برنامه‌هایی که به همت سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌ها در طول سال برای پیشگیری و درمان اعتیاد تدوین شده اجرا شود.

براتی خاطر نشان کرد: در حالی به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که قرار است از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بن‌های برای نیازمندان و مددجویان در نظر گرفته شود اما در این بین نامی از خانواده افراد معتاد دیده نمی‌شود.

مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی ادامه داد: خانواده معتادان نیز از جمله اقشار آسیب دیده در جامعه هستند که نباید به دلیل اعتیاد همسر یا یکی از اعضاء خانواده از خدمات حمایتی محروم شوند.

براتی سده اظهار امیدواری کرد تا در آستانه ماه مبارک رمضان از این افراد هم حمایت شوند تا این قشر آسیب دیده در جامعه نیز در ایام ماه مبارک رمضان روزهای خوبی را داشته باشند.

به گفته اسدالله عباسی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار است طی روز‌های آینده و تا قبل از ماه رمضان بن‌های برای تهیه اقلام غذایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همچنین معلولان تحت پوشش این نهاد داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha