به رغم عدم اطلاع رسانی؛رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی ایران از برگزاری اولین جلسه هم اندیشی مجمع عمومی نظام پزشکی و اعضای شورای عالی نظام پزشکی کشور خبر داد.

اولین جلسه شورای عالی نظام پزشکی با ترکیب جدید برگزار می شود
سلامت نیوز : رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی ایران از برگزاری اولین جلسه هم اندیشی مجمع عمومی نظام پزشکی و اعضای شورای عالی نظام پزشکی کشور خبر داد.

دکتر علیرضا زالی در گفتگو با مهر اظهارداشت: برگزاری این جلسه به منظور بررسی مسائل و مشکلات نظام سلامت، برنامه پزشک خانواده و سایر موضوعات مرتبط با سازمان نظام پزشکی است.

وی با اشاره به عدم همکاری در برگزاری جلسه اعضای جدید شورای عالی نظام پزشکی، افزود: در این جلسه قرار است بیانیه ای در ارتباط با وضعیت سازمان نظام پزشکی صادر شود.

زالی با اعلام اینکه در این جلسه منتخبین جدید شورای عالی نظام پزشکی در کنار هم قرار می گیرند، گفت: به رغم دعوت اولیه سازمان نظام پزشکی برای برگزاری این جلسه، متاسفانه به یکباره اعلام شد که این جلسه تشکیل نمی شود اما دوستان خودشان قرار است این جلسه را تشکیل دهند.

رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی ایران، تشکیل اولین جلسه منتخبین جدید را حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد در پایان این جلسه به دستاوردهای خوبی برای بازیابی جایگاه نظام پزشکی در کشور دست یابیم.

به گفته زالی، این جلسه از صبح امروز در محل سازمان نظام پزشکی ایران برگزار می شود.

اولین جلسه شورای عالی نظام پزشکی کشور با ترکیب اعضای جدید در حالی برگزار می شود که حکم تنفیذ رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی ایران هنوز به امضای رئیس جمهور نرسیده است.

ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور، 4 اسفند 91 برگزار شد و به دنبال آن در اولین جلسه مجمع عمومی نظام پزشکی، دکتر علیرضا زالی با آرای اکثریت اعضا به عنوان رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی ایران انتخاب شد.

انتخابات نظام پزشکی ایران هر 4 سال یکبار برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha