پس از ماه ها هنوز حکم دکتر علیرضا زالی به امضاء نرسیده است و اعضاء و رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی در این مدت نتوانسته اند فعالیت های رسمی خود رد سازمان نظام پزشکی را شروع کنند.

وزیر بهداشت: شخصأ موضوع امضاء حکم دکتر زالی از سوی رئیس جمهور را پیگیری می‌کنم
سلامت نیوز : وزیر بهداشت گفت: شخصأ خودم موضوع امضاء حکم رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی کشور از سوی رئیس جمهور را پیگیری مجدد می‌کنم.

محمد حسن طریقت منفرد در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به اینکه به هر حال تا عمر دولت دهم کمتر از یک ماه مانده است و چون باید حکم رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی از سوی رئیس جمهور به امضاء برسد شما چه اقدامی در این زمینه خواهید کرد، اظهارداشت: بنده شخصأ خودم موضوع حکم رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی از سوی رئیس جمهور را پیگیری مجدد خواهم کرد.

پس از کش و قوس های متعددی انتخابات سازمان نظام پزشکی در تاریخ 4 اسفند با حضور جامعه پزشکی برگزار شد و در نهایت با انتخاب برگزیدگان جامعه پزشکی و برگزاری جلسات مجمع شورای عالی نظام پزشکی رئیس منتخب و اعضای شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شدند و چون برای شروع فعالیت اعضای منتخب جدید و به خصوص رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی باید رئیس جمهور حکم آنان را به امضاء برساند ولی پس از ماه ها هنوز حکم دکتر علیرضا زالی به امضاء نرسیده است و اعضاء و رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی در این مدت نتوانسته اند فعالیت های رسمی خود رد سازمان نظام پزشکی را شروع کنند.

البته در این زمینه برخی از نمایندگان مجلس و فعالان حوزه سلامت از جمله دکتر شهریاری رئیس کمیسون بهداشت و درمان مجلس و همچنین دکتر محمد رئیس زاده در مصاحبه‌های در مورد عدم امضاء حکم رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی از سوی رئیس جمهور عنوان کرده اند که اگر احمدی نژاد حکم دکتر زالی را به عنوان رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی امضاء نکند منتظر خواهیم بود تا رئیس جمهور منتخب حجة السلام روحانی این حکم را امضاء کند.

در این زمینه محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور نیز در حاشیه یکی از برنامه‌های حوزه سلامت در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد چرایی عدم امضاء حکم رئیس منتخب سازمان نظام پزشکی از سوی رئیس جمهور عنوان کرده بودکه حکم دکتر زالی توسط رئیس جمهور بالاخره امضاء می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha