سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸
کد خبر: 77649
سلامت نیوز : آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که از یک محصول غذایی چه چیز را می‌خواهید؟ تنوع، کیفیت بالا و یا قیمت. آیا تنوع یک محصول غذایی مهمترین بخش آن محصول است، یا کیفیت مهمترین آن است و یا قیمت مناسب؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ؛ درست حدس زده اید. یک محصول غذایی هم باید متنوع باشد، هم باید کیفیت فوق العاده ای داشته باشد و هم اینکه قیمتش مناسب باشد تا در سبد خانوار جای بگیرد.حال اگر به شما بگویند که محصول غذایی شما یکی از بهترین مکمل‌های غذایی نیز می‌باشد چه نظری خواهید داشت؟ محصولی که علاوه بر تنوع، کیفیت و قیمت مناسب، یکی از مغذی ترین محصولات غذایی است و برای همه افراد خانواده نیز مفید است.

در واقع محصول غذایی مورد نظر دارای مزیت‌های بی نظیر دیگری نیز می‌باشد. مثلا اینکه تنها در 3 دقیقه آماده خوردن می‌شود و از آن می‌توان در کنار بسیاری از غذاها استفاده کرد و شاید از همه مهمتر قیمت بسیار مناسبی دارد.آیا پی بردید که از کدام محصول غذایی صحبت کردیم؟ باز هم درست حدس زدید. نودالیت. نودالیت محصولی است که با تنوعش نیاز تمامی افراد خانواده را پاسخ می‌دهد. از کودکان بد غذا گرفته تا ورزشکاران. درواقع خیال بسیاری از مادران با ورود آن به بازار راحت شده است زیرا نودالیت پاسخگوی هر نوع ذائقه ای است.

از طرفی این محصول با قیمت مناسبی که دارد کمک حال قشر زیادی از مردم می‌باشد. گفتنی است، نودالیت محصولی از شرکت آماده لذیذ است که با 8 طعم متفاوت (گوشت، مرغ، سبزیجات، قارچ، پیتزا، سس گوجه فرنگی تند، کاری و زعفران) و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای صنعتی تولید شده است و می‌توان گفت که نودالیت معرکه است. گفتنی است، شرکت آماده لذیذ مدت هاست که با محصولاتی همچون انواع سوپ‌های آماده از قبیل: سوپ جو، مرغ، قارچ، سبزیجات، مرغ و ذرت، جو و گوجه فرنگی و جوانه گندم و انواع پوره‌های غذایی و دسر‌ها جای خود را سبد خانوار خانواده‌ها باز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha