سلامت نیوز با همکاری سایت به تن و پرشین بلاگ اقدام به برگزاری مسابقات "دستور غذای سالم" ، وبلاگ نویسی با موضوع تجربیات تلخ و شیرین بدنسازی و نیز مسابقه عکاسی با موضوع تناسب اندام می کند.

 مسابقه عکاسی، وبلاگ نویسی و دستور غذای سالم برگزار می شود
سلامت نیوز: سلامت نیوز با همکاری سایت به تن و پرشین بلاگ مسابقات "دستور غذای سالم" ، وبلاگ نویسی با موضوع تجربیات تلخ و شیرین بدنسازی و نیز مسابقه عکاسی با موضوع تناسب اندام را برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار سلامت نیوز،هدف از برگزاری این مسابقات ترویج شیوه زندگی سالم و راه های صحیح افزایش و کاهش وزن و پرهیز از مصرف خودسرانه مکمل های بدنسازی است.
رژیم غذایی سالم بخشی از شیوه زندگی سالم است که موجب بهبود سلامت و کیفیت زندگی افراد می شود به همین منظور مسابقه "دستورغذای سالم" با هدف تشویق افراد برای ارائه دستورهای غذایی سالم طراحی شده است تا از این طریق با تشویق افراد به خلق دستورهای آشپزی سالم، ضمن توجه دادن آنها به مصرف مواد غذایی سالم، توجه آنها را به رعایت تنوع در برنامه غذایی روزانه جلب می کند.
در مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع تناسب اندام، از افراد خواسته می شود که با ایجاد وبلاگی در پرشین بلاگ با موضوع بدنسازی، تجربیات تلخ و شیرین خود را از بدنسازی در فضای وب منتشر سازند تا تجربه ای آموزنده را در اختیار افراد دیگر قرار دهند و از این طریق آگاه سازی تمامی افراد از خطرات استفاده از شیوه های ناصحیح بدنسازی صورت گیرد. در این میان هستند افرادی که تحت نظر کارشناسان تغذیه قرار داشته اند و با انتخاب باشگاه بدنسازی مناسب تجربیات خوبی از بدنسازی دارند که می تواند به تمامی افراد کمک کننده باشد.
سلامت نیوز در مسابقه عکاسی با موضوع بدنسازی از شرکت کنندگان در این مسابقه می خواهد که از هرچه که به تناسب اندام و بدنسازی مربوط می شود عکس گیرند.
گفتنی است مهلت شرکت در مسابقات تا 10 مرداد ماه سال جاری است.
علاقمندان می توانند آثار خود را در مسابقه عکاسی و دستور غذای سالم به آدرس ایمیل  news@salamatnews.com ارسال فرمایند.
لازم به ذکر است شركت در این سه مسابقه برای عموم آزاد است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha