سلامت نیوز : رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح اهدای خون و عضو توسط جوانان این سازمان در ماه مبارک رمضان تحت عنوان طرح «قرار مهربانی» خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محمد جعفریان در مورد جزئیات این طرح به خبرنگار فارس گفت: سازمان جوانان هلال احمر در قالب طرحی با عنوان«قرار مهربانی» زمینه فرهنگ اهدای خون برای بیماران را فراهم کرده است.

وی افزود: این طرح در راستای گسترش فرهنگ نوعدوستی، نهادینه کردن تلاش جهت تامین سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری در میان مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان در ماه رمضان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شعار این طرح را« اهدای عضو، اهدای خون، هدیه‌ای برای نجات جان انسان‌ها» اعلام کرد و گفت: این طرح با همکاری سازمان انتقال خون و مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه شهید بهشتی در سراسر کشور اجرا می‌شود و افراد داوطلب فرم اهدای عضو را با درج مشخصات پر می‌کنند تا در صورت مرگ مغزی یا موارد خاص امکان اهدای عضو وجود داشته باشد.

مشاور رئیس جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه در مقطعی از ایام ماه مبارک تأمین خون به دلیل روزه‌داری کمی مشکل‌تر می‌شود گفت: با توجه به کاهش ذخایر خون در نیمه اول ماه مبارک رمضان از هم‌میهنان به ویژه جوانان می‌خواهیم تا برای اهدای خون و شرکت در این طرح به مراکز امور جوانان هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha