سلامت نیوز : مدیرکل نظارت سازمان نظام پزشکی از انجام اقداماتی به منظور روشن شدن وضعیت سلامت و اثربخشی کرم حلزون جهت تصمیم‌گیری درباره ادامه تبلیغات تلویزیونی این محصول خبر داد.

دکتر حجت‌الله مقیمی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به مباحث مطرح پیرامون چند و چون تبلیغات تلویزیونی کرم حلزون گفت: این محصول در سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی البرز ثبت شده است. سازمان نظام پزشکی مستندات مربوط به تولید، پروانه بهداشتی و اثرات این محصول را جهت استعلام به سازمان غذا و دارو ارسال کرده است و اکنون منتظر اعلام نظر سازمان غذا و دارو هستیم.

وی افزود: امروز نیز مجددا نامه‌ای به سازمان غذا و دارو ارسال کردیم و اعلام نظر صریح این سازمان در مورد مجوز تولید و همچنین اثرات منتسب به آن را خواستار شدیم.

مدیرکل نظارت سازمان نظام پزشکی هر گونه اظهار نظری در مورد اثربخشی و مجوز تولید کرم حلزون، قبل از اعلام نظر رسمی سازمان غذا دارو را غیرکارشناسی و غیرقابل قبول خواند.

وی همچنین به فعالیت کمیسیون تبلیغات سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و گفت: نماینده سازمان صدا و سیما نیز در این کمیسیون حضور دارد. به محض مشخص شدن نتیجه استعلام از سازمان غذا و دارو، نماینده سازمان صدا و سیما برای شرکت در کمیسیون مربوطه دعوت می‌شود تا تبلیغات این محصول بر اساس واقعیت، صداقت و اثرات واقعی آن پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha