پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
سلامت نیوز : درست‌‌ترین عملكرد انسان زندگی كردن است، نه وجود داشتن. خیلی وقت‌‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور كه دوست دارد بگذرد، هرچه كه برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ؛ اگر دوست دارید از یكنواختی همیشگی نجات پیدا كنید، ۴ پیشنهاد ساده می‌تواند به شما كمك كند تا زندگی را با همه وجود تجربه كنید و از آن لذت ببرید.

حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیرید
اگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از این‌كه بازدهی به زندگیتان بدهند، از آن كسر كنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون این‌كه بفهمید اسیر منفی‌ بافی خواهید شد. نظرات بی‌فایده و آزاردهنده دیگران را نادیده بگیرید. هیچ‌كس حق قضاوت كردن در مورد شما را ندارد. شما می‌توانید حرف‌های مسموم آن‌ها را رد كنید تا به قلب و فكرتان آسیب نرسانند.

همان كسی باشید كه واقعاً هستید
اگر آنقدر خوش‌شانس باشید كه چیزی داشته باشید كه شما را از دیگران متمایز كند، به هیچ وجه آن را تغییر ندهید. خاص بودن باارزش است. در این دنیای دیوانه كه سعی دارد شما را مثل بقیه كند، جرأت این را پیدا كنید كه خودِ فوق‌العاده‌تان باشید و اگر به خاطر متفاوت بودن بقیه به شما خندیدند، شما هم به خاطر یكسان بودن به آن‌ها بخندید. تنها ایستادن جرأت زیادی می‌خواهد اما ارزشش را دارد. این‌كه خودتان باشید بسیار ارزشمند است!

به ندای درونی‌تان گوش دهید
زندگی یا سفری پرمخاطره است یا هیچ چیز نیست. هیچوقت نمی‌توانیم با ادامه كارهایی كه همیشه می‌كنیم، به چیزی تبدیل شویم كه می‌خواهیم. تصمیم بگیرید كه به ندای درونی‌تان گوش دهید نه نقطه‌نظرات بقیه آدم‌ها. همان كاری را بكنید كه ته قلبتان مطمئن هستید درست است.

به استقبال تغییر بروید
از هرچه زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید. سخت‌ترین قسمت رشد كردن این است كه چیزهایی كه به آن عادت كرده‌اید را كنار بگذارید و با چیزهایی جلو روید كه برایتان جدید است.بعضی‌وقت‌ها باید دست از نگران بودن، تعجب كردن، شك كردن بردارید و ایمان داشته باشید كه همه چیز خوب پیش خواهد رفت. به سردرگمی‌هایتان بخندید، هوشیارانه در زمان حال زندگی كنید و از هرچه كه زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha