سلامت نیوز: جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص سیستم الکترونیک کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی گفت: در حال حاضر نحوه کنترل خودروهای فاقد برچسب معاینه فنی به صورت غیرالکترونیکی و با حضور نیروهای راهور انجام می شود.

سرهنگ جمال بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به راه اندازی سیستم الکترونیک پلیس راهور برای کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی اظهار داشت: هم اکنون این امکان وجود ندارد که کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت الکترونیکی انجام شود و مانند گذشته نیروهای پلیس راهور برای کنترل در نقاط مختلف حضور دارند.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه مرحله جدید اجرای طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در تابستان از تیرماه آغاز شده است، گفت: پلیس راهور با خودروهایی که برچسب معاینه فنی ندارند برخورد می کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در صورتی که خودرویی دارای آلایندگی، نقص فنی و فاقد برگه معاینه فنی باشد، پلاک آن فک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه بر روی خودرو نصب می شود و پس از زمان تحویل پلاک اعزام به تعمیرگاه صاحب خودرو ۱۰ روز مهلت دارد تا نسبت به رفع مشکل فنی و دریافت برگه معاینه اقدام کند و پس از آن با مراجعه به پلیس و احراز شرایط پلاک خود را تحویل بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha