سلامت نیوز : دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران، از حضور چشم پزشکان برجسته ایران و جهان در کنگره بیست و سوم به منظور استفاده از تجربیات موفق در عرصه چشم پزشکی، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر مسعود ناصری‌پور در توضیح جزئیات برگزاری این کنگره گفت: کنگره فوق همه ساله با همکاری یکی از دانشگاههای علوم پزشکی مستقر درشهر تهران برگزار می‌شود که امسال گروه و مرکز تحقیقات چشم دانشگاه تهران همکار انجمن چشم پزشکی برای برگزاری این کنگره خواهند بود و عمده‌ترین هدفی که این همایش دنبال می‌کند به روز رسانی دانش چشم پزشکان کشور و اجرای آموزشهای مداوم است که گذراندن آنها را وزارت بهداشت بر همه پزشکان تکلیف کرده است.

وی افزود: این کنگره طی روزهای 6 تا 9 آبان ماه امسال برگزار می‌شود و بررسی موضوعات شایع و مبتلا به جامعه چشم پزشکی را دربر گرفته و همچنین معرفی دستاوردهای تازه چشم پزشکی را مورد توجه قرار می‌دهد. علاوه بر این در روز پیش کنگره (ششم آبان) پنج گروه فوق تخصصی شبکیه، قرنیه، استرابیسم، آکولوپلاستیک و گلوکوم به ارائه برنامه‌های علمی تخصصی گروه خود خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران بر ضرورت تعامل با جامعه جهانی چشم پزشکی و استفاده از تجربیات و نقطه نظرات متخصصان برجسته دنیا با پزشکان ایرانی تاکید کرد و گفت: در تلاش هستیم این بستر در کنگره بیست و سوم فراهم شود به همین خاطر از چشم پزشکان برجسته ایران و جهان برای حضور در کنگره دعوت به عمل آورده‌ایم.

ناصری‌پور با بیان اینکه همه چشم پزشکان می توانند در این کنگره شرکت و امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده را کسب کنند، عنوان کرد: فراخوان ارسال مقالات به کنگره از تاریخ اول اردیبهشت آغاز شده است و تا 15 مرداد ادامه دارد.

وی همچنین ادامه داد: 29 کارگاه و 11 سمپوزیوم و 12 سخنرانی اصلی و تعداد قابل توجهی مقالات آزاد با موضوعات مختلف برای کنگره پیش رو تدارک دیده شده است. از دیگر موضوعات جالب توجه کنگره امسال می توان به برگزاری فوتو فستیوال و فیلم فستیوال چشم پزشکی اشاره نمود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha