سلامت نیوز : مسئول دبیرخانه دایمی جشنواره ملی رسانه های سلامت گفت: چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت با شعار و محوریت سبک زندگی سالم و با هدف اصلاح سبک زندگی، بسیج اطلاع رسانی عمومی در راستای فرهنگ سازی و ارتقای سلامت جامعه، تسهیل تولید رسانه های سلامت، تسهیل ارتباط بین تولیدكنندگان آثار سلامت، ایجاد زیرساخت معرفی آثار سلامت و كمك در بازاریابی محصولات برتر برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ مهندس امیرحسین اسدی افزود: تمامی صاحبان رسانه های دیجیتال، مكتوب، دیداری و شنیداری و تبلیغات محیطی می توانند تا تاریخ 30 مهرماه 1392، نسبت به ثبت نام و ارسال اثر خود برای داوری به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند. فرایند ثبت نام در جشنواره به صورت الكترونیك بوده و متقاضیان با مراجعه به وب سایت جشنواره به آدرس www.healthfestival.ir نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام خواهند نمود.

وی در رابطه با نحوه ارسال اثر ادامه داد: اصل اثر به همراه شناسنامه اثر باید به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران. شهرك غرب.خ ایوانك. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی. بلوك آ. طبقه دهم. دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی رسانه های سلامت ارسال گردد.

مسئول دبیرخانه جشنواره در ادامه افزود: از تفاوتهای این دوره از جشنواره با دوره های قبل، حضور كشورهای فارسی زبان در جشنواره و هماهنگی پذیرش برگزیدگان جشنواره در مركز رشد مجازی فناوریهای نوین جهت استفاده از تسهیلات و ظرفیتهای شركتهای دانش بنیان می باشد.

وی تأکید کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.healthfestival.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha