سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه میادین و بازارهای تره بار ۳۰ درصد نیاز میوه و سبزی و ۱۹ درصد نیاز محصولات پروتئینی شهروندان را تامین می‌کند، گفت: طی ۸ سال گذشته به طور میانگین میوه‌های ارائه شده در میادین میوه و تره بار ۵۷ درصد ارزان‌تر از سطح شهر، به شهروندان عرضه شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ "حسین صفایی" ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در طی این ۸ سال نیز سبزیجات ۳۹ درصد، گوشت مرغ ۱۶ درصد و گوشت قرمز ۸ درصد ارزان‌تر از دیگر فروشگاه‌های شهر عرضه شده و در مجموع همه محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره بار به طور میانگین ۲۵ تا ۳۰ درصد از سطح شهر ارزان‌تر به فروش رفته است.

وی به میزان مراجعه شهروندان به میادین میوه و تره بار نیز اشاره کرد و گفت: ۲۵ درصد شهروندان بخش عمده و ۶۰ درصد بخشی از نیازهای اساسی خود را از بازار‌ها و میادین سازمان تامین می‌کنند که طبق بررسی‌های انجام شده بیش از ۶۱ درصد شهروندان تهرانی از عملکرد این مراکز راضی هستند.

صفایی افزود: ۷۰ درصد مردم نیز از تنوع میوه در بازار‌ها اعلام رضایت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه ۶ درصد از مراکز عرضه میوه و سبزی و محصولات پروتئینی تهران در اختیار این سازمان است اظهار کرد: هم اکنون ۱۹۰ بازار میوه و تره بار در تهران مشغول فعالیت هستند و تا پایان سال نیز ۲۰ بازار دیگر به این مجموعه افزوده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha