سلامت نیوز : استاندار تهران از آغاز دور جدید برخورد با تولید‌ کنندگان و توزیع ‌کنندگان مواد مخدر و صنعتی خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته بیشترین آشپزخانه‌های تولید شیشه در محله‌های غرب تهران کشف شده است.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعیت لابراتوراهای زیرزمینی تولید شیشه در تهران و تعداد آنها گفت: آمار دقیقی اگر از تعداد این لابراتوارها وجود داشت آنها را حتماً کشف می‌کردیم.

وی ادامه داد: البته تعداد این لابراتوارها کم شده است و این آشپزخانه‌ها یا لابراتوارهای زیرزمینی بیشتر به تولید شیشه و مواد روانگردان اقدام می‌کنند.

استاندار تهران گفت: آشپزخانه‌هایی که در سال 90 و 91 کشف شده 77 مورد بوده است که با کمک نیروی انتظامی شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: این آشپزخانه‌های زیرزمینی به تولید مواد مخدر صنعتی مشغول بودند که سریعاً به محل آنها دسترسی پیدا کرده و شناسایی شدند و تمام عوامل آنها دستگیر شده‌اند یا محل‌هایی که به این کار اختصاص داشته به طور کامل پاکسازی شده است.

تمدن گفت: این آشپزخانه‌های تولید شیشه بیشتر در محله‌های غرب تهران وجود داشته است.

استاندار تهران از آغاز دور جدید برخورد با تولید‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: در این دور جدید برخورد با تولید‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: این دور جدید برخورد از اول تیر شدت یافته است و در این برنامه جمع‌آوری معتادان برخورد با تولید‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با قوت آغاز شده است.

تمدن گفت: این برنامه برخورد شدید در راستای کاهش میزان دسترسی به مواد مخدر خواهد بود و هر چقدر که مراکز توزیع و تولید مواد مخدر را شناسایی و منحل کنیم بر روند اعتیاد تأثیر نزولی خواهد داشت و تعداد معتادان را کاهش می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر میزان دسترسی به مواد مخدر در استان تهران چقدر است گفت: عددهای متفاوتی تعریف کرده‌اند که باید در جای خود اثبات شوند.چندی پیش طاها طاهری، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفته بود که میزان دسترسی به شیشه در تهران به کمتر از 5 دقیقه رسیده که البته از سوی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور تکذیب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha