سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
سلامت نیوز : اورژانس تهران برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون، زیر آوار ماندن یک جوان ۲۲ ساله، مسمومیت خانواده‌ای با مواد شوینده و قطع دست یک جوان را از جمله مهمترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت وگو با فارس گفت: یک دستگاه مینی‌بوس صبح امروز در جاده قدیم تهران-کرج به سمت کرج نرسیده به پادگان دپو با یک کامیون برخورد کرد.

وی ادامه داد: این تصادف در ساعت 6:27 به مرکز اورژانس تهران مخابره شد که سریعاً 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، تکنسین‌های اورژانس تهران با بررسی وضعیت مصدومان تصادف با انجام اقدامات درمانی مناسب 6 مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید فیاض بخش انتقال دادند.

آوار جان یک جوان را گرفت

عباسی در مورد حادثه دیگری که روز گذشته به اورژانس گزارش شده گفت: ظهر روز دوشنبه یک مورد آوار در خیابان دیباجی شمالی خیابان گلبرگ در ساعت 15:22 به مرکز اورژانس تهران مخابره شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: این خبر حاکی از آن بود که یک نفر در زیر آوار گرفتار شده، بنابر این سریعاً یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و پس از خارج کردن فرد گرفتار در زیر آوار، تکنسینهای اورژانس تهران با انجام معاینات پزشکی متأسفانه فوت جوان 22 ساله را تأیید کردند.  

مواد شوینده اعضای یک خانواده را راهی بیمارستان کرد

وی تصریح کرد: همچنین روز گذشته خبری مبنی بر مسمومیت اعضای یک خانواده بر اثر استنشاق مواد شوینده در ساعت 11:32 به مرکز اورژانس تهران اطلاع داده شد.

عباسی افزود: سریعاً 2 دستگاه به آدرس اسلامشهر،خیابان رسول اکرم(ص) اعزام شدند، تکنسینهای اورژانس تهران پس از حضور در منزل، با بررسی علت مسمومیت و اقدامات درمانی مناسب 3 نفر از اعضای این خانواده که یک پسر بچه 2 ساله، دختر بچه 3 ساله و مادر 32 ساله را به بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر منتقل کردند.

نجات جوان 30 ساله توسط امداد هوایی

حسنی با اعلام اینکه صبح روز گذشته نیز در شهرستان فیروزکوه جوانی 30 ساله دچار حادثه شد در مورد جزئیات آن گفت: در این حادثه دست این جوان قطع شد و عوامل اورژانس فیروزکوه به علت نیاز انتقال سریع به مرکز درمانی مورد نیاز برای نجات این مجروح از مرکز اورژانس تهران درخواست امداد هوایی کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: این حادثه که در ساعت 7:57 رخ داد سریعاً امداد هوایی به محل اعلام شده اعزام شد و مصدوم را با انجام اقدامات پزشکی لازم و حیاتی به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha