سلامت نیوز : معاون امور خانواده مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: طرح کلینیک سلامت زوج‌های جوان هنوز در انتظار امضای وزیر بهداشت است.

زهرا سجادی در گفت‌وگو با فارس گفت: راه‌اندازی برنامه جامع آموزش خانواده  برنامه‌ای است که  هم اکنون تدارکات لازم برای اجرایی شدن آن  را انجام می‌دهیم تا از همین امسال اجرایی شود.

وی ادامه داد: این برنامه در سال جاری باید اجرایی شود چون مصوبه معاونت نیروی انسانی دولت بوده است و کارها و مقدمات آن انجام شده است و تمام دستگاه‌ها نیز در مورد لزوم اجرای آن توجیه شده‌اند و به آنها ابلاغ هم شده است و فقط اجرا شدن آن است که منتظر شروع جدی این برنامه از طرف مدیریت آموزش هستیم که آن را به کل مدیران پژوهش استان‌ها ابلاغ کنند.

معاون امور خانواده افزود: برنامه جامع آموزش خانواده، 33 ساعت آموزش ضمن خدمت برای شاغلان دولتی است.

سجادی در مورد طرح کلینیک سلامت گفت: آیین نامه آن آماده شده است و فقط امضای وزیر را لازم دارد که در تغییر و تحولاتی که در مدیرکل و معاون وزیر صورت گرفت باعث شد که این آیین نامه متوقف شود.

وی ادامه داد: ایجاد کلینیک‌های سلامت زوج‌های جوان در دانشکده‌های علوم پزشکی ضرورت دارد و قرار است از امروز دوباره مسیر لازم برای اجرایی شدن و گرفتن امضای وزیر بهداشت آغاز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha