سلامت نیوز : نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شاخص‌ها، مولفه‌ها و برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در دولت یازدهم را تبیین کرد.

مراد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره اینکه وزیر آینده بهداشت و درمان باید دارای چه شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی باشد، اظهار کرد: وزیری باید انتخاب شود که تجربیات مدیریتی خوبی در زمینه بهداشت و درمان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون وقت آزمون و خطا نیست، گفت: وزیر بهداشت و درمان آینده باید تمهیدات لازم برای اجرای کامل طرح پزشک خانواده، ذخیره دارو، تجهیزات پزشکی، تعرفه درمانی و اولویت داشتن سلامت مردم را پیش‌بینی کند و نواقصی که پیش از این در بخش بهداشت و درمان وجود داشته برطرف کند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت تصریح کرد: در واقع فردی باید معرفی شود که کارکشته بوده و ضمن برطرف کردن هرچه سریعتر مشکلات شاهد مسائلی که اکنون در بهداشت و درمان با آن مواجه هستیم نباشیم.

هاشم‌زهی خاطر نشان کرد: رییس جمهور نیز باید پشتیبانی لازم از وزیر بهداشت و درمان را به عمل آورد و در واقع تعامل منطقی میان اعضای کابینه وجود داشته باشد.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه در بررسی صلاحیت وزرا مسائلی پیش نخواهد آمد، گفت: قطعا آقای روحانی وزرایی را به مجلس معرفی می‌کنند که معتدل باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha