سلامت نیوز : نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ به رییس جمهور منتخب عرض می‌کنم که مردم با خلق حماسه سیاسی ما و شما را بدهکار خود و شهدا کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ هادی تامینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در انتخابات با خلق حماسه سیاسی سنگ تمام گذاشتند افزود: مشکل اصلی مردم مباحث سیاسی نیست بلکه تورم است که باعث نگرانی مردم شده و مردم هر روز با قیمت‌های جدید مواجهند و جوانان تحصیل کرده نیز با بیکاری بی‌سابقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: دغدغه‌های اصلی مردم مباحث سیاسی نیست و انتظار داریم تا آقای روحانی با خط‌ و مشی اعتدال‌گرایانه به این مباحث پایان دهند و به دغدغه‌های اصلی مردم در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و اعتیاد بپردازد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه‌های حوزه سلامت، دارو و درمان برای مردم کمرشکن شده‌ است، گفت: این مشکلات به نحوی است که از اینکه خود را عضو کمیسیون بهداشت و درمان بخوانیم، شرم داریم و از مسائلی مانند اینکه بیماران به دلیل عدم توان تامین مالی هزینه بیمارستان امکان ترخیص شدن از بیمارستان را ندارند ما را رنج می‌دهد و این برای کشوری مثل ایران با این همه نعمت و برکت مناسب و در شان نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رئیس جمهور منتخب با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خاطر نشان کرد: از شما انتظار داریم تا توجه ویژه‌ای به گیلان داشته باشد چرا طی 23 سال از پیروزی انقلاب اسلامی واقعا به گیلان وگیلانی‌ها کمتر توجه شده است.

تامینی تصریح کرد: البته در اینکه برکات نظام اسلامی تا کنون شامل حال گیلان شده است شکی نیست و من قصد سیاه‌نمایی ندارم ولی این منطقه با جمعیت دو میلیون و نیم و 9 درصد مساحت کشور و با وجود امکانات و منابع بسیار مناسب هنوز رشد درخور و درشان خود را نداشته است.

وی افزود: زمانی قرار بود این منطقه به عنوان قطب کشاورزی کشور مطرح شود اما متاسفانه کشاورزی نیز در این منطقه رو به نابودی رفته است و حتی یک کشاورز راضی نمی‌یابیم.

وی افزود: متاسفانه مسافرانی هم که راهی این دیار می‌شوند حاصلی به جز آلودگی هوا، بیکاری و ورشکستگی کارخانه‌ها ندارند و زیرساخت‌های حوزه گردشگری مورد غفلت جدی قرار گرفته است و این به این معنی است که متاسفانه به دلیل برخی از مدیریت‌های غلط بسیاری از فرصت‌ها تبدیل به چالشی جدی برای مردم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha