سلامت نیوز : معاون امور خانواده مرکز زنان ریاست جمهوری با اشاره به راه اندازی کلینیک های سلامت در دانشکده های علوم پزشکی کشور، گفت: اقدامات اولیه برای راه اندازی کلینیک های سلامت انجام شده و امیدواریم بتوانیم هفته آینده آئین نامه راه اندازی این مراکز را به امضای وزیر بهداشت برسانیم.

زهرا سجادی در گفت وگو با پانا، در این باره اظهار کرد: پیش از این اقدامات اولیه و جلسات اولیه را با مسئولان وزارت بهداشت به منظور راه اندازی کلینیک های سلامت و تهیه آئین نامه این مراکز انجام دادیم اما متاسفانه با تغییر و تحولاتی که در بدنه وزارت بهداشت و معاون بهداشتی این نهاد رخداد، راه اندازی این مراکز مسکوت ماند.

معاون امور خانواده مرکز زنان ریاست جمهوری با اشاره به پیگیری این مرکز برای راه اندازی مراکز کلینیک سلامت گفت: اما با پیگیری که در مرکز زنان انجام شد، جلساتی با دکتر رخشانی معاون بهداشتی وزیر بهداشت برگزار کردیم و تأکید کردیم که این مراکز حتما باید راه اندازی شود که خوشبختانه وزارت بهداشت قول دادند تا هرچه سریعتر کلینیک های سلامت در دانشکده های علوم پزشکی ایجاد شود.
وی ضمن ابراز امیدواری از راه اندازی هرچه سریعتر کلینیک های سلامت خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه برای راه اندازی کلینیک های سلامت انجام شده و امیدواریم بتوانیم هفته آینده آئین نامه راه اندازی این مراکز را به امضای وزیر بهداشت برسانیم.
سجادی با اعلام اینکه در تمام دانشکده های علوم پزشکی یک کلینیک سلامت راه اندازی می شود، تأکید کرد: در مجموع 45 کلینیک سلامت تاسیس می شود که با راه اندازی این کلینیک ها شاهد تحول بزرگی در حوزه امور خانواده خواهیم بود و در واقع این کلینیک ها می تواند از جنبه روانشناختی برای این زوج های جوان بسیار مفید و اثربخش باشد.
به گفته وی، مراجعه به این کلینیک‌ها شامل تمامی زوجین نمی‌شود و فقط افرادی که نیاز ویژه برای درمان مسائل خاص روابط زندگی خود را دارند، می‌بایست به این مراکز مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha