مدیر کل تامین اجتماعی تهران بزرگ گفت: بیمه شدگان می توانند نسبت به سوابق بیمه ای صادره شده در شعبات اعتراض کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

محسن شاکری در گفتگو با مهر گفت : در صورتیکه بیمه شدگان به مندرجات در کارنامه سوابق بیمه ای اعتراض دارند، می توانند مدارک لازم را برای اثبات ادعای خود به شعبه صادر کننده کارنامه، ارائه کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز با برخی اعتراضات نسبت به سوابق بیمه ای مواجه هستیم که به شعبات تاکید شده در مدت زمانی کوتاه به این اعتراضات رسیدگی شود.

مدیر کل تامین اجتماعی تهران بزرگ ، عمده اعتراض ها را مربوط به قبل از ثبت سوابق بیمه ای در سیستم مکانیزه عنوان کرد و افزود: ثبت سوابق بیمه ای در سیستم مکانیزه از سال 76 آغاز شده ، بنابراین ممکن است اشکالاتی در ارتباط با محاسبه سوابق بیمه ای افراد قبل از راه اندازی سیستم مکانیزه وجود داشته باشد.

شاکری، در ارتباط با ادعای برخی بیمه شدگان در ارتباط با مفقود شدن سوابق بیمه ای ، گفت: در صورتیکه کارگری با مجوز رسمی وزارت کار فعالیت کرده باشد، سوابق بیمه ای وی کاملا محفوظ خواهد ماند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بتول سیاحی ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    من از شرکتی به دلیل عدم بیمه در وزارت کار شکایت کردم وآن شرکت بیمه مرا رد کرد ولی در سوابق بیمه اینجانب مندرج نشده و هیچ گونه مدرکی ندارم