در حالی که نزدیک به یک ماه از ارسال نامه معاون وزیربهداشت و رییس سازمان غذا و دارو به ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما می گذرد همچنان شاهد ادامه پخش تبلیغات این محصول از صدا و سیما هستیم.

سلامت نیوز: در حالی که نزدیک به یک ماه از ارسال نامه معاون وزیربهداشت و رییس سازمان غذا و دارو به ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما می گذرد همچنان شاهد ادامه پخش تبلیغات این محصول از صدا و سیما هستیم.

به گزارش سلامت نیوز، رییس سازمان غذا و دارو، در تاریخ دوم تیرماه سال جاری طی نامه ای به ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما، خواستار توقف تبلیغات محصولات عرضه شده توسط شرکت سپیده ماهان با نام تجارتی "کرم حلزون" و "تن تاک" به دلیل نداشتن مستندات و مجوز تولید و یا واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی این سازمان شده بود که این نامه با بی اعتنایی رییس سازمان صدا و سیما روبرو شده و همچنان تبلیغات این محصولات در شبکه های مختلف به روی آنتن می رود.

متن نامه عباس حاجی آخوندی به رییس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:
با عنایت به رای كمیته فنی قانونی مواد خوراكی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در تاریخ نهم تیر ماه جاری در مورد محصولات شركت سپیده ماهان با نام تجاری حلزون و نیوتودی مبنی بر لزوم توقف تولید و عرضه محصول به دلیل نبود مستندات تولید، خواهشمند است دستور فرمائید تبلیغات محصولات یاد شده متوقف شود.

همچنین در خصوص سایر محصولات عرضه شده توسط شركت سپیده ماهان با نام های تجاری مختلف از جمله تن تاك نیز شایان ذكر است كه این محصولات مجوز تولید یا واردات از اداره كل تجهیزات پزشكی این سازمان را ندارند بنابراین خواهشمند است نسبت به توقف تبلیغات این محصولات دستور دهید.

این در حالی است که تولید محصولات بدون مجوز توسط شرکت سپیده ماهان و عدم نظارت کافی دانشگاه علوم پزشکی البرز منجر به شکایت جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان البرز شد.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha