سلامت نیوز :  وزیر بهداشت در بازدید سرزده از بیمارستان فیروزگر گفت: بیمارستان فیروزگر نمونه موفق اجرای قانون تمام وقت شدن پزشکان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، "محمد حسن طریقت منفرد" گفت: بیمارستان فیروزگر نمونه موفقی از اجرای پایلوت حضور پزشکان تمام وقت در بیمارستان هاست و توانسته با اجرای این قانون رضایتمندی خوبی برای بیماران به وجود آورد.

وی افزود: از دیگر بیمارستان‌های علاقمند اجرای این طرح نیز استقبال می‌کنیم چرا که اجرای آن راهگشای مشکلات درمانی در بیمارستان‌ها است.

وزیر بهداشت در این بازدید که از نیمه شب شروع و تا پاسی از شب ادامه داشت، از بخش‌های مختلف اورژانس بیمارستان فیروزگر بازدید کرده و ضمن عیادت بیماران از آنان و همراهان میزان رضایتمندیشان از خدمات ارائه شده را جویا شد که اکثر قریب به اتفاق بیماران اظهار رضایت کردند.

بنا بر این گزارش زمانی، رئیس بیمارستان فیروزگر نیز گفت: با اجرای قانون تمام وقتی پزشکان توانستیم هم رضایت بیماران و هم پزشکان را جلب کنیم به طوری که تاکنون تمامی حقوق و کارانه پزشکان را پرداخت کردیم.

زمانی ضمن گله‌مندی از برخی از بیمه‌ها از جمله تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی بدهی زیادی به بیمه‌ها دارد و با توجه به ۳ برابر شدن هزینه‌ها این بدهی‌ها چرخه اقتصادی بیمارستان را با مشکل مواجه می‌کند.

وی تصریح کرد: بیمه‌های تجاری هم به بیمارستان‌ها و بیماران تصادفی بدهکارند که این مشکل به معاونت درمان وزارت بهداشت گزارش شده و اعلام کردیم اگر بدهی‌ها تسویه نشود دیگر نمی‌توانیم بیماران تصادفی را پذیرش کنیم.

بنا بر این گزارش طریقت منفرد در ادامه این بازدید به اورژانس بیمارستان میلاد رفت و از بخش‌های مختلف اورژانس این بیمارستان نیز بازدید به عمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha