سلامت نیوز : بر اساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور، 107 حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته به اعزام 182آمبولانس و بیش از 360 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث منجر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ بر پایه این گزارش، نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 412 نفر را برای دریافت مراقبتهای تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور به هموطنان توصیه کرد: با تهیه کیف کمکهای اولیه در وسیله نقلیه و منزل خود برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشید.

این مرکز از هموطنان درخواست کرد: هنگام رخداد هر حادثه‌ای در صورت وجود مصدوم از اورژانس 115 کمک بخواهید. در صورت تماس با شماره 115، برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کارشناس مربوطه ارائه کنید.

همچنین برای کاهش زمان حضور کارشناسان اورژانس 115 بر بالین بیمار، در اعلام نشانی محل حادثه یا منزل از علایم واضح و نشانه های مشخص در مسیر استفاده کنید(مانند مسجد، چهارراه، تابلو بزرگ مغازه ها یا ادارات)، از ازدحام در محل حادثه خودداری کرده، از رانندگی در خطوط ویژه نیروهای امدادی خودداری کنید و مسیر خودروی امدادی را باز نگه دارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha