عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، درباره مطرح شدن نام خود به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح شده برای پست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت آینده، گفت: در صورت نیاز، حتما به کمک دولت روحانی خواهم آمد.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، درباره مطرح شدن نام خود به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح شده برای پست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت آینده، گفت: در صورت نیاز، حتما به کمک دولت روحانی خواهم آمد.

مسعود پزشکیان در گفت وگو با خانه ملت، درباره مطرح شدن نام خود به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح شده برای پست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت آینده، گفت: در این مورد هنوز چیزی به گوش من نرسیده و از آن اطلاعی ندارم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه در صورت پیشنهاد آیا پست وزارت بهداشت را قبول می‌کنید یا خیر؟ ادامه داد: به طور حتم اگر لازم باشد مسئولیت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی را قبول خواهم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: بدیهی است اگر دولت آینده بخواهد از قانون پشتیبانی کند، در صورت نیاز به کمک دولت منتخب خواهم رفت.

گفتنی است، برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که مسعود پزشکیان یکی از گزینه‌های اصلی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت روحانی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha