مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تامین اجتماعی، گفت: بیمارستانهای تامین اجتماعی حق ارجاع همراه بیمار به خارج از بیمارستان برای تهیه تجهیزات پزشکی و درمانی را ندارند.

دکتر محمد مهدی باباخانی در گفتگو با مهر گفت : بیمارستانهای تامین اجتماعی مکلف هستند تمامی تجیهزات پزشکی و درمانی لازم بیماررا تهیه کنند و حق ندارند همراه بیمار را برای تهیه تجهیزات به خارج از بیمارستان ارجاع دهند.

وی تصریح کرد : ادعا نمی کنیم که در هیچ یک از بیمارستانهای سازمان چنین تخلفی سر نمی زند ، ممکن است از بین 72 بیمارستان سازمان برخی مرتکب چین تخلفاتی شوند که این امر نیز به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

باباخانی همچنین به ارائه تذکر به برخی بیمارستانها در این راستا اشاره کرد.

وی اظهار داشت : بیمارستانها مکلف هستند تمامی تجهیزات و امکانات پزشکی لازم را برای بیمار بستری شده فراهم کنند و حتی اگر فاقد دستگاه خاصی نیز هستند بیمار را با هزینه خود به یکی از مراکز درمانی معرفی کنند.

مدیر کل پشتیبانی درمان سازمان تامین اجتماعی ، از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و مراجعه کنندگان به بیمارستانهای سازمان خواست در صورت مواجه شدن با درخواست بیمارستان جهت تهیه تجهیزات و امکانات پزشکی موضوع را جهت پیگیری به سازمان اطلاع دهند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha