سلامت نیوز : رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از برپایی سفره‌های ۱۰ هزار افطار با عنوان« سفره‌های مهربانی» در مناطق محروم به ویژه مناطق زلزله‌زده استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر و خراسان جنوبی خبر داد.

فرحناز رافع در گفت‌و‌گو با فارس‌ در مورد برنامه‌های‌ این سازمان در راستای کمک‌های انسان دوستانه در مناطق محروم و زلزله‌در ماه مبارک رمضان، گفت: بسته‌های غذایی برای خانواده بی‌بضاعت، بدسرپرست و بی‌سرپرست در سراسر کشور به ویژه در استانهای زلزله زده و محروم در حال توزیع است.

وی از برپایی 10 هزار سفره افطاری با عنوان سفره مهربانی در سراسر کشور خبر داد و گفت: همچنین برای بهره مندی زلزله زدگان سفره‌های افطاری برای بیش از 5 هزار خانوار مناطق زلزله زده بر پا می‌شود که در آذربایجان شرقی 14 روستا زلزله زده شهرستان‌های ورزقان، هریس و اهر به تعداد 2 هزار و 821 خانوار بر سر این سفره‌ها می‌نشینند.

به گفته رافع بیش از یک‌هزار خانوار در 5 روستای استان بوشهر در مناطق تسوج و شُنبه و یک هزار و 270 خانوار در استان خراسان جنوبی در 10 روستا منطقه زهان میهمان سفره‌های مهربانی و مهرورزی داوطلبان هلال احمر خواهند بود.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از هموطنان خواست در صورت تمایل به مشارکت در دهمین طرح ملی همای رحمت که تا پایان ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است وجوهات نقدی خود را برای کمک به نیازمندان و افراد محروم و کم برخوردار جامعه به حساب شماره 1500000042 نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

طرح ملی همای رحمت از سال 1383 به صورت ملی در سراسر کشور و در ماه مبارک رمضان در تمام خانه‌های داوطلبی جمعیت هلال احمر،حسینیه ها و مراکز مذهبی شهری و روستایی و منازل و محافل خیرین و داوطلبان هلال احمر اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha