7هزار و 180 نفر در شهریور ماه سال جاری، از طریق مراجعه حضوری، تلفنی و مکاتبه ای از راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی بهره مند شدند.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل ازمهر ، براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی ، مسائل و پرسش های مرتبط با حوزه بیمه ای، بالاترین مشاوره های گرفته شده ازاین سازمان با 65 درصد فراوانی بوده است . ضمن آنکه 9 درصد این مشاوره ها مربوط به حوزه درمان و 26 درصد نیز مسائل و سئوالات متفرقه ذکر شده است.

بر اساس این گزارش، در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی نیز 662 مورد مشاوره ثبت شده است که مسائل بخش درمان غیر مستقیم با 440 مورد ( 66 درصد فراوانی) بالاترین آمار از این حیث بوده است.

همچنین در تفکیک مسائل مرتبط با حوزه بیمه ای نیز بالاترین میزان با 26 درصد مربوط به بخش مستمری ها و پس از آن مسائل و سئوالات بیمه شدگان با 34 درصد عنوان شده است.

براساس این گزارش ، درخواست وام قرض الحسنه ضروری بیمه شدگان و مستمری بگیران، پرسش در خصوص ضوابط مرخصی زایمان، اعتراض به آراء کمیسیونهای پزشکی ( تاریخ شروع بیماری، تایید استعلاجی)، بیمه رانندگان و کسب اطلاع در خصوص نحوه جمع آوری سوابق بیمه ای ، بالاترین موضوعات مشاوره گرفته شده در یک ماه مورد اشاره ، بوده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha