سلامت نیوز: درپی مصاحبه ای كه انجام شد مدیر كل بیمه ای تأكید كرد باید ردیف اعتبار را برای بیماران صعب العلاج افزایش دهیم.

دكتر هوشنگی، مدیر كل بیمه ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم امضای تفاهم نامه ارسالی توسط وزارت تعاون كه برای كاهش قیمت دارو تنظیم شده بود، گفت: در سازمان غذا و دارو چند ردیف اعتباری برای دارو در نظر گرفته شده است كه یكی از آن ها هزار و 800 است كه برای مابه التفاوت ارز دارو و دیگری 400 برای بیماران صعب العلاج 400 دیگر برای بیماران خاص است.

وی اظهار داشت: در نشستی كه با معاونت غذا و دارو داشته ایم یك تفاهم نامه تدوین كرده ایم كه در آن ردیف های بودجه بر اساس  آن جمعیت سازمان های بیمه گر به سازمان های بیمه گر انتقال یابد، اما برداشتی كه از تفاهم نامه تنظیم شده صورت گرفت، این بوده است كه فقط بخشی از 400 بیماران صعب العلاج پرداخت شود.

وی تصریح كرد: اگر تفاهم نامه ای كه قبلاً تنظیم شده بود، ارائه شود به امضای وزیر خواهد رسید، اما اینكه بخواهیم بخشی از پول را پرداخت كرده و مسئولیت را به سازمان های بیمه واگذار كنیم، این امر امكان پذیر نیست.

وی با بیان اینكه باید برای بیماران صعب العلاج ردیف را ارتقاء دهیم گفت: در این تفاهم نامه بخش تنظیم شده فقط برای بیماران صعب العلاج است و برای مابه التفاوت ارز دارو هیچ بخشی در نظر گرفته نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha