سلامت نیوز: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، از چهارم تا ششم مرداد ماه برای بیشتر استانهای کشور وزش باد در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی شده است با این حال استان تهران و هفت شهر دیگر در این روزها شاهد گرد و خاک رقیق نیز خواهند بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، طی سه روز آینده، در برخی از مناطق سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و دریای خزر مواج است.

همچنین وزش باد و گرد و خاک در برخی از مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل به تناوب ادامه خواهد داشت.

در برخی از مناطق استانهای سمنان، قم، تهران، مرکزی، شمال اصفهان، ایلام، خوزستان و بوشهر نیز وزش باد همراه با گرد و خاک رقیق موجب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

اما در روزهای شنبه و یکشنبه نیز در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس، افزایش ابر، وزش باد و در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده با رعد و برق دور از انتظار نیست. همچنین امروز خلیج فارس و شنبه و یکشنبه دریای عمان مواج است.

در استان تهران نیز پیش بینی می شود که امروز (جمعه چهارم مرداد ماه) آسمان صاف در پاره ای نقاط همراه با وزش باد همراه باشد اما برای فردا و روز یکشنبه ششم مرداد نیز همین شرایط پیش بینی می شود.

برای استان همدان و چهارمحال و بختیاری نیز تا روز یکشنبه آسمانی صاف پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha