سلامت نیوز:‌ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با واگذاری معادن شماره ۲ و ۳ گل‌گوهر سیرجان به سازمان تأمین اجتماعی، تمام دیون دولت به این سازمان تسویه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سعید مرتضوی در مراسم تقدیر از 60 چهره ماندگار به مناسبت شصتمین سالگرد تأمین اجتماعی که با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، اسد‌الله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عبدالرضا شیخ‌الاسلامی معاون امور اجتماعی رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: واگذاری معادن شماره 2 و 3 گل‌گوهر سیرجان به سازمان تأمین اجتماعی، به عنوان آخرین مصوبه دولت در پرداخت دیون خود به این سازمان انجام شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر دولت به سازمان تأمین اجتماعی هیچ‌گونه بدهی ندارد و با واگذاری سهام‌های شرکت‌های مختلف به این سازمان، تمامی بدهی دولت تسویه شد.

مرتضوی بیان داشت: سازمان تأمین اجتماعی نیز در حال حاضر هیچ‌گونه بدهی به مرکز حقیقی و حقوقی ندارد و تمام اضافه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت و تسویه کامل شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مطالبات تمامی بیمارستان‌های خصوصی، دولتی، داروخانه‌ها و پزشکان تا فروردین‌ماه سال جاری تسویه شده است.

وی با بیان اینکه در پرداخت مطالبات به روز شده‌ایم، گفت: رسیدگی به اسناد پزشکی مربوط به بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها حدود سه ماه طول می‌کشد تا مطالبات آنها پرداخت شود و هیچ مرکزی پیش از سه ماه از سازمان تأمین اجتماعی طلب ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha