سلامت نیوز : فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن و ۸۴۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و انهدام ۴۳ باند تهیه و توزیع مواد طی چهار ماه نخست سال در استان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ سردار «عبدالرضا آقاخانی» گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مواد افیونی و خطرناک مخدر ماموران انتظامی و عملیاتی در سراسر استان طرح‌های متعددی را طی چهار ماه نخست سال به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کنترل و شدت عملیات‌های صورت گرفته در محورهای ورودی و مواصلاتی استان افزود: در این مدت ماموران انتظامی موفق به کشف ۱۰ تن و ۸۴۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از مجموع مواد مخدر کشف شده مقدار ۸ تن ۵۰۱ کیلو گرم آن تریاک، یک تن ۶۳۶ کیلو گرم حشیش، ۲۶۱ کیلو ۷۲۲ گرم هروئین، ۳۱ کیلو مخدر صنعتی شیشه و مقدار ۴۰۹ کیلو گرم دیگر آن سایر مواد است.

سردار آقاخانی گفت: با اشرافیت کامل و اقدامات منحصر به فرد ماموران ۴۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به شیوه‌ها و شگردهای مختلف قصد ورود مواد به استان را داشتند منهدم و تعداد ۲۲۶ دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.

وی با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در مدت یاد شده نسبت مدت مشابه سال قبل، خاطر نشان کرد: افرادی سودجو و فرصت طلب، و زیاده خواه برای به دست آوردن منافع شخصی و غیر قانونی خود قصد تخریب جوامع انسانی را داشته‌اند که تاکنون در این زمینه ماموران انتظامی ضمن شناسایی آنان نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش برآب کرده و و در ادامه تا آخرین لحظه و نابودی کامل آنان دست از کار نخواهند کشید.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به مدل‌های مختلف پیشگیری اظهار داشت: در جهت توفیق در امر پیشگیری باید علاوه بر توجه و نظارت خانواده‌ها بر فرزندان خود با وضعیت روز جامعه هماهنگ شد به همین منظور ما، آخرین یافته‌های انتظامی و مقابله‌ای در ارتباط با جلوگیری از وقوع جرم یا آگاه سازی مردم به اثرات سوء مواد مخدر را بازگو نموده تا بتوانیم اقشار جامعه را در برابر وقوع جرائم گوناگون توانمند کرده و به عبارتی پیشگیری از جرم را به منصه ظهور برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha