سلامت نیوز : رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پرستاران در خط مقدم نظام سلامت به مردم خدمت می کنند و هر دولتی که در اجرای مصوبات مربوط به پرستاران کوتاهی کند، مرتکب خطا شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ عبدالرضا عزیزی، 5 مصوبه اخیر دولت برای پرستاران را بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر خواند و افزود: قطعاً اجرای این مصوبات بسیار موثر و به نفع جامعه پرستاری است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که پرستاران بخش مهمی از نظام سلامت کشور را تشکیل می دهند و در خط مقدم ارائه خدمات سلامت قرار دارند لذا قانونمند شدن و نظام مند شدن خدمات پرستاری علاوه بر اینکه به نفع صنف پرستار است نقش بسزایی در افزایش میزان رضایتمندی مردم از سیستم بهداشت و درمان کشور دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر لزوم اجرایی شدن این 5 مصوبه گفت: اجرای قانون دیگر الزامات نمی خواهد. وقتی مسئله ای شکل قانونی به خود گرفت قوه مجریه وظیفه دارد آنها را تا اجرایی شدن کامل پیگیری کند و اگر این کار را نکند خطا کرده است و قابل پیگیری است.

عزیزی خاطر نشان کرد: مجلس نیز قطعاً اجرایی شدن این مصوبات را پیگیر است و این قول مساعد را به جامعه پرستاری می دهیم که در کمیسیون اجتماعی مجلس نیز روند اجرایی شدن آنها را پیگیری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha