سلامت نیوز : هفتمین جلسه کمیته منتخب موضوع بند 2 مصوبه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز سه‌شنبه مورخ 1/5/92 در محل دفتر وزیر بهداشت و درمان پزشکی برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ در این جلسه که به منظور تصمیم‌گیری در خصوص انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی برگزار شد. معاونان آموزشی، توسعه، درمان و تحقیقات و فناوری وزارت متبوع و رؤسای ۳دانشگاه مذکور حضور داشتند.

بنا به همین گزارش در این جلسه مصوب شد دانشجویان ورودی 91-90 همه مقاطع تحصیلی اعم از پایه، تکمیلی، دستیاری و فلوشیپ که با کد رشته محل دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شده‌اند خواهند توانست به عنوان میهمان در دانشگاه علوم پزشکی ایران حضور داشته و مدرک تحصیلی این گروه از دانشجویان در پایان توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر خواهد شد.

پیرو مصوبه جلسه مورخ 25/4/92 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر احمدی‌نژاد و واگذاری اختیار و تصمیم‌گیری پیرامون انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران و شهید بهشتی به وزیر بهداشت، جلسه کمیته منتخب موضوع بند 2 برگزار و همچنین در این جلسه تصمیماتی در خصوص انتقال همه مدارک و پرونده‌های دانشجویان دارای کد رشته محل تحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران، اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و کارکنان شاغل در ستاد و مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی تا تاریخ 10/4/92 اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha