سلامت نیوز : مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت و گو با پانا، با بیان این خبر اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که طی هفته جاری در بیشتر نقاط کشور تا حدودی از دمای هوا کاسته می شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان های گیلان، مازندران، گلستان و برخی نقاط استان خراسان شمالی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. پیش بینی می شود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش در گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار باشد.
وی ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی نقاط استان های هرمزگان، جنوب شرق فارس، جنوب غرب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال آذربایجان های غربی، شرقی و استان اردبیل رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد نیز دور از انتظار نیست.
امیدوار شهری خاطرنشان کرد: همچنین طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در برخی نقاط استان های ایلام، خوزستان، شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با گرد و خاک پیش بینی می شود.
به گفته وی، امروز و فردا سه شنبه دریای خزر و در روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.
امیدوار با بیان اینکه برای امروز دوشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش بینی شده است، گفت:  انتظار می‌رود حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه کاهش به 23 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha