سلامت نیوز : دکتر حسن ابوالقاسمی با بیان این که دانشگاه فقط نقش عاملیت انتقال پول را ایفا می کند، گفت: این مبلغ مابه التفاوت قیمت داروهای خاص مربوط به دو ماه خرداد و تیر است که وزارت بهداشت به حساب دانشگاه واریز کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ؛ وی افزود: قرار بود سازمان غذا و دارو که فهرست بیماران را از بیمه ها گرفته، یارانه دارو راپرداخت کند که چون از نظر قانونی و ذی حسابی، وزارتخانه و سازمان غذا و دارو این امکان را ندارند، وزارت بهداشت تصمیم گرفت از طریق یکی از دانشگاه ها، یارانه بیماران را پرداخت کند که قرعه این کار به نام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی زده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در این مرحله فهرست بیماران خـاص که داروهای خود را از زمان مبادله ای شدن ارز دارو از ابتدای تیر،30 تا40 درصد گران تر خریده اند و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند در اختیار دانشگاه قرار می گیرد تا یارانه به حساب آنها واریز شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ این یارانه برای همه یکسان است یا خیر؟ گفت: دانشگاه فقط نقش واسطه نقل و انتقال پول را دارد و از جزییات این موضوع آگاهی ندارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha