پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 79461
سلامت نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روزهای پنج شنبه و جمعه به تناوب بارش باران گاهی با وزش باد و رعد و برق در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، جنوب شرق فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش بینی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ؛ بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی ، در روزهای پنج شنبه و جمعه به سبب افزایش وزش باد، در برخی نقاط شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی گرد و خاک پیش بینی می‌شود که می‌تواند کیفیت هوا و دید افقی را کاهش دهد. در این مدت در برخی نقاط استانهای یزد، کرمان، سمنان، اصفهان، ایلام،‌ خوزستان، بوشهر، قم، مرکزی و تهران نیز گرد و خاک رقیق پیش بینی می‌شود.

همچنین دمای هوا طی روزهای پنج شنبه و جمعه در بیشتر نقاط کشور افزایش می‌یابد و در روزهای یاد شده خلیج فارس و دریای خزر و در دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

براساس گزارش سازمان هواشناسی، شرایط جوی استان تهران در روز جمعه صاف، در جنوب استان با گرد و خاک رقیق، اصفهان صاف گاهی با گرد و غبار و خاک رقیق، مازندران، نیمه ابری گاهی با بارش باران، فارس، صاف و در مناطق شرقی نیمه ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha