سلامت نیوز : سیدعلی کشاورز، مدیر گروه تغذیه بیوشیمی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر علمی اولین همایش بین‌المللی مکملهای غذایی، رژیمی و دارویی افق 1404 با اشاره به  اهمیت ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی کشور و بهبود سلامت جامعه گفت: با توجه به میزان افزایش مصرف‌ مکمل‌ها و گستردگی تنوع این نوع محصولات در کشور، بررسی دغدغه‌ها و مشکلات مصرف‌کنندگان، واردکنندگان و تولید کنندگان مکمل‌ها از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: جایگاه مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی در جامعه، خانواده (به صورت عمومی از پیش از تولد تا سالمندی)، ورزشی (در دنیای تجارت عمده)، بالینی (کمک‌درمان)، در بخش تولیدکنندگان و واردکنندگان، هزینه و فایده استفاده از مکمل‌ها و راه‌های توسعه و تقویت دسترسی بیشتر به مکمل‌ها از جمله محورهای این همایش است.

کشاورز با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی و عمومی این همایش اظهار کرد: جایگاه مکمل‌ها در برنامه پنجم توسعه (مشکلات تولید، واردات، تأمین و...)، مکمل‌های ویژه در دوران بارداری و شیردهی، مکمل‌های ویژه کودکان و نوجوانان، مکمل‌های ورزشی (مزایا و مشکلات) از محورهای مورد بحث در پنل‌های تخصصی است.

وی افزود: برنامه های این همایش در روزهای ذکر شده، به شکل سخنرانی‌های تخصصی (اساتید داخلی و خارجی)، برپایی کارگاه‌های آموزشی، اجرای پنل‌های تخصصی، برپایی نمایشگاه عظیم جانبی دستاوردهای مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی و در پایان تقدیر از پیشکسوتان صنعت مکمل¬های غذایی، رژیمی و دارویی ارائه خواهد شد.

همچنین، ویدا کاظمی، مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی مکمل ها و غذاهای ویژه معاونت غذا و عضو شورای سیاستگذاری، عباس کبریایی‌زاده، رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران و رئیس شورای سیاستگذاری، جعفر میرفخرایی، دبیر اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی ایران و دبیر همایش، سیدعلی کشاورز، مدیر گروه تغذیه بیوشیمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر علمی همایش، محمد مهدی احمدی‌نیا، رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی، رژیمی، ویتامینی و گیاهی ایران و دبیر شورای سیاستگذاری و... از سخنرانان این همایش خواهند بود.

دبیر علمی اولین بین‌المللی مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی افق 1404 با اشاره به مزایای شرکت در این همایش عنوان کرد: این همایش برای شرکت‌کنندگان حداکثر امتیاز بازآموزی را به همراه دارد.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.supplementGold. ir مراجعه کرده یا با شماره‌ تلفن دبیرخانه همایش 88871227-8 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha