سلامت نیوز : سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی وزارت بهداشت در مورد وضعیت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: کارگروه صلاحیت عمومی در حال تشکیل است و تعیین وضعیت این اعضا بر عهده هیئت جذب دانشگاه ایران خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ عباس مسجدی در مورد وضعیت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در دو جلسه‌ای که در مورد وضعیت اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد، هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران انتخاب و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: اولین جلسه هیئت عالی جذب دانشگاه علوم پزشکی ایران تشکیل شده و اعضای کارگروه صلاحیت عمومی این اعضا هم اکنون در حال تشکیل جلسه هستند.

مسجدی ادامه داد: مقدمات کار این کارگروه فراهم شده و در جلسه آینده هیئت عالی جذب این کارگروه را تأیید می‌کند.

سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی وزارت بهداشت تصریح کرد: هم اکنون در حال تفکیک پرونده اعضای هیئت علمی هستیم تا پرونده اعضای هیئت علمی که در فراخوان جذب شرکت کرده‌اند جمع‌آوری شود.

وی ادامه داد: این اعضای هیئت علمی که در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران مانند حضرت رسول(ص)، علی اصغر و ... فعالیت می‌کنند طبق توافق انجام شده قرار است در این فراخوان که برای این بیمارستان‌ها شرکت کرده‌اند توسط هیئت جذب دانشگاه ایران فعالیت خود را ادامه دهند.

مسجدی گفت: در واقع کار تکمیلی این اعضای هیئت علمی که توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌گرفته به هیئت جذب دانشگاه ایران واگذار شده و تمام پرونده این اعضا و کار اتمام این پرونده‌ها بر عهده این هیئت جذب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha