سلامت نیوز : محمد حسین آیتی با بیان اینکه 45 درصد دانشجویان در خوابگاه مستقر هستند و 40 درصد خوابگاه‌ها غیرملکی است، افزود: موضوع تغذیه برای دانشجویان یک بحث حساس و پر اهمیت است و حدود 80 درصد دانشجویان از امکانات تغذیه‌ای دانشگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سرانه فرهنگی رفاهی دانشجویان در سال 89 از 440 به 960 هزار تومان افزایش یافت گفت: این رقم چند سالی است با توجه به تورم جامعه افزایش نداشته است و پاسخگوی نیازها نیست.

آیتی با اشاره به اهمیت دانشجویان پزشکی در مقایسه با دانشجویان غیرپزشکی گفت: جمعیت دانشجویان علوم پزشکی حدود 5 درصد دانشجویان کل کشور است اما باید توجه داشت که این دانشجویان معمولاً افراد برتر کنکور هستند و در آینده متولیان سلامت جامعه خواهند شد.

وی افزود: این دانشجویان بر خلاف دانشجویان دیگر تمام وقت هستند و حتی تابستان و تعطیلات هم در سیستم به ارائه خدمت می‌پردازند و با جامعه بیماران و بیمارستانها در تماس هستند.

دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی پسر کشور 25 مهر تا 16 آبان 91 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. قرار بود یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر علوم پزشکی کشور به صورت تک رشته ای برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha