سلامت نیوز : یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت و درمان در دولت آینده باید بتواند تنش‌هایی را که مردم در حوزه بهداشت با آن مواجه هستند برطرف کنند، گفت: لازمه حل مشکلات مردم، توجه به اسناد بالادستی است که می‌توان در قالب آنها مشکلات را حل کرد.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه مجلس مطالبات مردم را از وزیر آینده بهداشت و درمان می‌خواهد، گفت: قانون اساسی، اسناد بالادستی، برنامه چشم‌انداز و برنامه پنج ساله پنجم از جمله اسنادی هستند که در قالب آنها می‌توان مشکلات پیش‌رو را حل کرد.

وی تامین داروی مورد نیاز بیماران، رسیدگی به وضعیت بیمه‌ها، پدیده زیرمیزی و ... را از مهم‌ترین مواردی عنوان کرد که وزیر آینده باید به آنها رسیدگی کند و گفت: مجلس از وزیر بهداشت و درمان در دولت جدید می‌خواهد که برنامه‌های خود را در مواردی که مردم با آنها مواجه هستند، ارائه کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد آشفتگی در انجام کار هستیم، اظهار کرد: ماحصل این آشفتگی این است که مردم یا دیر و یا گران به دارو می‌رسند لذا باید تلاش کنیم با مدیریت و برنامه‌ریزی آنچه را که در اختیار ماست، به خوبی عمل کنیم البته در مورد تحریم‌ها نیز باید راه‌حل مناسب اتخاذ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha