سلامت نیوز : مدیر دیده بان حقوق حیوانات با بیان اینکه مدتی است که در برخی سایت های اینترنتی توله شیر به قیمت 5 میلیون و 700 هزار تومان حراج شده گفت: مانند دفعات گذشته که پالتوهای گرانقیمت از پوست یوز پلنگ و پلنگ در سایت های اینترنتی تبلیغ می شد هیچ واکنشی از سوی مسئولان دیده نشده است.

شهرام شریفی امیری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: عدم برخورد مسوولان با فروش علنی انواع و اقسام حیوانات ممنوعه در سایت های اینترنتی نتایجی نزدیک به کمدی به بار آورده  تا جایی که در آخرین نمونه یک توله شیر دو ماهه به قیمت 5 میلیون و 700 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.

 به گفته وی، این موضوع به احتمال زیاد این بار هم یا به کلی از جانب مسئولان تکذیب خواهد شد و یا تعلل در پیگیری توسط مسوولان منجر به حذف اسناد و مشخصات متخلف از سایت های انتشار دهنده خواهد شد.

مدیر دیده بان حقوق حیوانات اظهار داشت: البته احتمال اینکه  مسوولان اعلام کنند که  چنین گزارشی دریافت نکرده اند هم بسیار زیاد است.

وی تأکید کرد: : اسناد مربوط جهت کمک به پیگیری احتمالی چنانچه مسئولان بخواهند در اقدامی دور از ذهن با این موضوع برخورد کنند در انجمن دیده بان حقوق حیوانات محفوظ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha