جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای فعالیت های متمرکز خود برای نخستین بار در کشور به شکل تخصصی، کانون دانشجویی نخبگان سلامت را تاسیس می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر گفت : این واحد به همراه ابتکارات انجام شده نظیر راه اندازی اتاق فکر سلامت و بانک ایده سلامت به منظور توسعه و ارتقای فعالیت ها در بستر دانشجویی و با هدف بالندگی، تکریم نخبگان و همچنین ترویج فرهنگ ایده پردازی و نخبه پروری و کاربست ایده های جدید با همکاری بنیاد ملی نخبگان مبادرت به راه اندازی کانون دانشجویی نخبگان سلامت کرده است.

علی اصغر هدایتی افزود: این کانون با دو رویکرد فرهنگی و علمی به منظور حفظ منزلت نخبگان و بهره گیری از آراء و دیدگاه های دانشجویان نخبه در راستای یاری رسانی به نظام سلامت تاسیس شده و بستر مناسبی است برای ظهور و بروز ایده های نوین این قشر فرهیخته دانشگاهی.

وی گفت: در راستای فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مدیران ارشد جهاد دانشگاهی در پژوهشکده رویان، مبنی بر تعمیم فعالیت های علمی- تحقیقاتی به حوزه دانشجویی این کانون راه اندازی می شود.

مسئول اتاق فکر سلامت، ابراز امیدواری کرد، دانشجویان نخبه سراسر کشور با عضویت در این کانون، نقش فعالی در عرصه سلامت جامعه ایفا کنند.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha