سلامت نیوز : رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت را بهترین فرد برای اجرای برنامه پنجم کشور در حوزه سلامت دانست و گفت: دکتر هاشمی، پشتکار عجیبی برای انجام کارهایی دارد که به او محول می شود.

دکتر محمود جباروند در گفتگو با مهر اظهارداشت: گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، فردی توانمند و اهل شور و مشورت است و پشتکار عجیبی برای اجرای کارهایی دارد که به او محول می شود.

وی افزود: دکتر هاشمی، بهترین فرد برای اجرای برنامه پنجم کشور در حوزه سلامت است.

جباروند با عنوان این مطلب که دکتر هاشمی ایده های نو برای رفع محرومیت از مناطق محروم کشور دارد، تاکید کرد: به نظر می رسد برنامه پزشک خانواده و بهداشت اولیه ، از جمله برنامه هایی است که وزیر بهداشت دولت یازدهم باید آنها را در اولویت قرار دهد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی با اشاره به ویژگیهای اخلاقی هاشمی در توجه به وضعیت بهداشت و درمان مناطق محروم کشور، اظهارداشت: بنده معتقدم گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت با رای بالایی وزیر می شود چون فرد شناخته شده ای است که سوابق اجرایی و مدیریتی خوبی در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به سابقه حضور هاشمی در جبهه های جنگ و جهادسازندگی، افزود: از نظر علمی و پژوهشی نیز، شخص صاحب تکنیک در ایران و دنیاست.

جباروند ادامه داد: رفتار حرفه ای او، ثابت کرده است که مدافع حقوق محرومین بوده و 25 سال خدمت در بیمارستان فارابی و ارائه سرویس ویژه به افراد محروم، از دیگر ویژگیهای اخلاقی و حرفه ای هاشمی است.

وی در ارتباط با فعالیت گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت در بخش خصوصی، گفت: بنده معتقدم تقویت بخش خصوصی باعث رشد بخش دولتی خواهد شد و این تفکر درستی است که بنده نیز از آن حمایت می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha