سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تغییر عجولانه مدیران وزارت بهداشت انتقاد کرد و گفت: این تغییرات عجولانه، ناگهانی و شتابزده به صلاح کشور نیست.

محمدحسین قربانی در گفت وگو با پانا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تغییر معاون سازمان غذا و دارو در آخرین روز کاری دولت دهم کار سنجیده ای نیست و این جابجایی ها در تغییر مدیران با این سرعت به صلاح  نخواهد بود چرا که نه تنها اقدام موثری با این جابجایی صورت نمی گیرد بلکه حوزه بهداشت و سلامت نیز دچار چالش می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت صحیح به ویژه در حوزه سلامت و مهم تر از آن در حوزه دارو بسیار اهمیت دارد و نباید در مورد آن تصمیمات عجولانه و شتابزده گرفت.
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی حوزه دارو را یکی از مهم ترین بخش های بهداشت و سلامت در کشور دانست و افزود: بدیهی است سوء مدیریت و اقدامات نابجا و عجولانه می تواند آسیب های جدی به این حوزه وارد کند و در نهایت مردم نیز با چالش روبرو خواهند شد.
وی همچنین درخصوص شاخص ها و اولویت های وزیر بهداشت در دولت یازدهم نیز گفت: وزیر بهداشت و درمان آینده باید در جهت برقراری عدالت در سلامت تلاش کند و علاوه بر آن به اجرای قوانین مصوب در برنامه پنجم توسعه بپردازد.
قربانی یادآور شد: وزیر بهداشت دولت یازدهم می بایست با مدیریت صحیح مشکلات گرانی دارو و درمان، رسیدگی به وضعیت بیمارستان ‌ها و بیمه ‌ها را مورد توجه قرار داده و سامان دهد
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha