در پی جلسات روز گذشته و صبح امروز با وزیر پیشنهادی بهداشت، اعضای کمیسیون، نظر مثبت خود را نسبت به وزارت 'سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی' اعلام کردند.

رای قاطع کمیسیون بهداشت و درمان به وزیر پیشنهادی حسن روحانی
 سلامت نیوز : رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از رای قاطع اعضای این کمیسیون به حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر پیشنهادی بهداشت دولت روحانی خبر داد.هاشمی دیروز عصر و صبح امروز (سه شنبه و چهارشنبه) به مجلس رفت و با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مذاکره کرد.

دراین باره دکتر حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان به خبرآنلاین گفت: دیروز و امروز دکتر هاشمی آمدند در کمیسیون و برنامه هایشان را گفتند. به گفته او کمیسیون نظرات هاشمی را پذیرفته است: کمیسیون برنامه های ایشان را قبول کرد و به اتفاق ارا به ایشان رای داد.

شهریاری درباره برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گفت: برنامه های دکتر هاشمی قانون برنامه توسعه است. او می خواهد قانون پنجم توسعه را اجرا کند و به این متعهد شده است. قانون برنامه شفاف است و باید آن اجرا شود.

همه رای دادند غیر از یک نفر

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در پی جلسات روز گذشته و صبح امروز با وزیر پیشنهادی بهداشت، اعضای کمیسیون، نظر مثبت خود را نسبت به وزارت 'سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی' اعلام کردند. تمامی آرا مثبت و تنها یک رای مخدوش بود. برنامه‌های وزیر پیشنهادی مطابق با برنامه پنجم توسعه است

رسول خضری اجرای قوانین و اسناد بالادستی، ساماندهی بخش دارو، تجمیع صندوق‌های بیمه، یکسان‌سازی تعرفه‌های درمان و اجرای برنامه پزشک خانواده را مهمترین مطالبات کمیسیون از وزیر پیشنهادی بهداشت دانست و افزود: برنامه‌های ارائه شده توسط دکتر هاشمی در راستای اجرای قانون و تحقق این مطالبات است. رئیس‌جمهور به دکتر هاشمی قول افزایش اعتبارات بیمه‌ای و بودجه سلامت را داده است. وزرای پیشنهادی تعاون و علوم نیز با حضور در جلسه دیروز برنامه‌های خود را ارائه کردند اما در مورد این وزرا رای‌گیری صورت نگرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha