چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 79899
سلامت نیوز: کنسرت خیریه گروه یكصد نفره تنبور نوازان مهرآئین و گروه كوبه ای دوار به نفع بیماران هموفیلی برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی کانون هموفیلی ایران، گروه تنبور نوازان مهرآئین با همکاری گروه كوبه ای دوار کنسرت بزرگی را با هدف حمایت از بیماران هموفیلی در روزهای  پنجشنبه 31 مرداد و جمعه اول شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می نماید . سرپرستی این كنسرت را استاد مهرداد ملكی بر عهده دارد. ملكی با هدف رشد و تعالی موسیق اصیل ایرانی و كشف استعدادهای جوان در رابطه با تنبور نوازی از اقدام تشكیل كلاسهای آموزشی در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، تبریز، مشهد، شیراز  نموده است.

 نتیجه تلاش های ملكی در تهران منجر به تشكیل گروه مهر آئین با عضویت بیش از 80 تنبور نواز از سنین 5 الی 55 سال گردیده است. اولین كنسرت گروه كه بزرگترین كنسرت تنبور نوازی ایران بوده است در 25 اسفند ماه  1391 در تالار اندیشه حوزه هنری با مشاركت نزدیك به 120 هنرمند و دوخواننده برگزار گردید كه با استقبال چشمگیر مردم و علاقه مندان به امور هنری مواجه گردید.

در برنامه كنسرت خیریه به نفع بیماران هموفیلی گروه كوبه ای دوار با سرپرستی استاد محسن تقی ن‍‍ژاد از اساتید برجسته دف نوازی اصیل خانقاهی با بیش از 15 كوبه ای نواز تنبور زنان مهرآئین را همراهی خواهند كرد. خوانندگان این كنسرت مهرداد ملكی و شهریار كریمی خواهند بود.

گفتنی است تمامی عواید حاصل از این كنسرت با توجه به نیت خیر خواهانه هنرمندان دو گروه ذكر شده به امور دارو و درمان بیماران هموفیلی اختصاص خواهد یافت. 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iranconcert.com مراجعه و یا با با شماره تلفنهای  22728007 – 66419416 – 66964365 تماس حاصل نمایند.





برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha