سلامت نیوز : اردشیر شیخ آزادی عصر امروز در کارگروه سلامت استان لرستان از راه‌اندازی کمیته سلامت روانی و اجتماعی و اعتیاد در این استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این کمیته در راستای ارتقا سلامت روانی جامعه است و سند راه‌اندازی این کمیته به دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ابلاغ شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: براساس سند ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمیته سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد در استان لرستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان اذعان داشت: در حال حاضر حدود 14 درصد از بیماری‌ها در جامعه مربوط به بیماری‌های اختلالات روانی است.شیخ آزادی یادآور شد: در برنامه پنجم توسعه انسان به عنوان محور توسعه پایدار سلامت روانی جامعه معرفی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان بیان داشت: در کمیته سلامت روانی و اجتماعی استان دستگاه‌های مختلفی از جمله معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، روسای شبکه‌های بهداشت و درمان، نمایندگان فرمانداران، شهرداری‌ها، نمایندگان بیمه‌ها و ... عضو هستند.

در این جلسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گزارشی ارائه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha